14 Nisan 2018 Cumartesi

Olmuyoru!

Saat:
Akşamüzeri işte ne yapacaksın kaçsa kaç. 
Daha başlamadan geriyosun adamı! Spora gidiyorum malum sağlık, sıhhat......... bi de sixpack.
(Gerçi evet, hala kıvamı backpack ama konumuz o değil yahu bi dur!)
Bir şey düşünmemeye çalışıyorum Matrix kafası, hani diyor ya şair: 
"Free your mind!" 
...uğraşıyorum işte. 


Durumun evveliyatı da: 
Öğrenmişim ki(gerçi zaten biliyordum ama bu sefer doktor olan bir şahıs kişisinden tekrar duyunca daha etkili oluyor malum) belirli bir süre zarfı üzerinde maruz kalınan sinir/stres, bağışıklık sistemini zayıflatıyor ve küçük mutluluklar denen o anlık durumlardan ne kadar hayatınıza entegre edebilirseniz o kadar iyi; bunu uygulamaya çalışıyorum kendi kendimcesine. Hastalık hastalığı başlangıcı işte duyar duymaz taktım o yüzden konuya, hemen bi şeyler yapmam lazım belli.

Genelde hep yanından geçtiğim bi mezarlık... Yine geçiyorum o yüzden. Manyak olduğumdan değil lan yol üzerinde onun için. İyi hissediyor sayılırım. Hatta mutluyum bile denilebilir. Ya arkadaş ne güzel girmişsin moda, kulağında kulaklık keyfin yerinde; sanki spora değil de huzura doğru gidiyosun, eğ başını devam et anasını sataym. Yok...

Durdum, kafayı şöylece uzattım belki uhrevi bir huzur hissederim; hem dedim bi bakayım bugün kimler var. 


Lağğnn!!! 
Bu neeğy! 
Ohaa artık! 
Bayaa... 
Yoooğh canım...
Laaağn!!!
Ana!
Mezarlıkta AT var!!! 
Mezarlıktaaaa... 
Üç katlııııı... 

AT VAR! 

Adam babasına bildiğin altın varaklı yatır yaptırmış. Lan dersin çaput mu bağlasam ne mi yapsam acaba. Bayaa at! Sanki mini bir Beyaz Saray. Zaten sonra bi baktım mezarlık da beşgen. Kesin bu yatan da eski masondur dedim. Flashback efektiyle(bildin mi onu) bi üçgen anlık çaktı gitti gözümün önünde. Ney! GÖZ'ümün mü önünde! 

Oooh, suyundan da; yandı mı benim pekmez!

"""Bak bu tamamen hastalıklı bir durumdur. İnsanların sağlığında yakınlarına göstermedikleri ilginin kefaretidir. Ve en basit tabirle rezilliktir. Çünkü bunu kefaret olarak görebiliyor olmak bile durumun iğrençliğini iki kat arttırır. Manevi hiçbir duygu ile bağdaşmaz. 
Hayatı, küçük beyinleriyle kendi bildiklerini sandıkları saçmalıklar anayasası üzerine kurup, ona göre hareket edip; üzerine bir de bu nedenle kendilerini doğru yolda olduklarına inandıran acizlerin ürünüdür. 
"Hayattayken yeterli ilgiyi gösteremedik, bari öldükten sonra gösterelim!" gibi kainattaki en saçma cümleyi kurup, bunun doğruluğuna kendilerini inandırıp, 
(ki aslında yapmaları gereken suçlarını kabul edip, bununla yaşamaya kendilerini alıştırmak ve ileride bu hatalardan ders çıkartarak davranışlarını geliştirmektir...)
                                                 yedikleri bokun üzerine kum döker ve artık görsel olarak boka benzemediği için o boku bir de kumlu kumlu yemeye devam ederler......."""

... falan diyorum böyle kendi kendime sonra dedim ulan şu yan sokakta yampirik park etmiş arabaların sileceklerini falan da kaldırsam mı hazır gelmişken ne güzel olmaz mı? Sonra bi baktım emekliliğim gelmiş. Tebligat indi gökten; malulen emekliliğim gelmiş. Kafa gitmiş, emeklilik gelmiş. 

Şimdi sen diyorsun ki ulan buna mı taktın. Allah idrak açıklığı versin diycem ama onu sen ne bileceeen. Ben de diyorum ki senin de takman lazım. Sen takmazsan, ben ta.... hııaa yok yapmıcam. 

Zor mirim zor. Bu zamanda huzur öyle free your mind'ılan olmuyoru. Cadastrophic filmleri bu yüzden çok seviyorum ben ellaam. Hani oluyo ya böyle Dünya'nın anasını gondiklemişler, yer yarılmış herkeşler içine girmiş. Koca evin ortasından ağaç çıkmış, hayattaki bütün bok, böcürtler tarafından sindirilmiş. Geriye, mis; kimse kalmamış. Saf doğa; huzur bu işte....

Çeşit çeşit insan var! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder